Ejendomsadministrator samarbejdspartner med eget CVR-nr.

Vi søger en administrator-samarbejdspartner med eget CVR-nr, der kan lidt ud over det sædvanlige. Er du “bare” en særlig dygtig ejendomsadministrator, hører vi også gerne fra dig og hjælper dig med at blive selvstændig, så du kan blive vores fremtidige samarbejdspartner omkring administration af de ejendomme, som vi har aftaler med.

 

Du skal først og fremmest have flere års erfaring med ejendomsadministration, og du skal selvstændigt kunne varetage eller have ansvar for, at alle opgaver, som en ejendomsadministrator med særlige kvaliteter skal kunne udføre, herunder

    • alle daglige ekspeditioner på serviceminded og effektiv vis,
    • jævnligt forekommende opgaver, inklusive bogføringsmæssige registreringer,
    • rykkerrutiner inden for alle kategorier, dvs. ejer, andel, lejer, almen lejer, erhvervslejer osv,
    • OMK-varslinger,
    • skatte- og afgifts-varslinger,
    • pristalsreguleringer m.m.,
    • antenneregnskaber,
    • varmeregnskaber,
    • vandregnskaber,
    • budgetkontrol,
    • kvalitetskontrol af daglig bogføring,
    • opstilling af budget,
    • opstilling af regnskab, hvis ej revisortilknytning til ejendommen,
    • aflevering af regnskab/afstemt materiale til revisor,
    • ekspedition af alle formalia omkring byggesager,
    • forberedelse og udarbejdelse af indkaldelse til generalforsamlinger,
    • mødeledelse som dirigent og/eller referent i møder,
    • forhandlingsvant i forbindelse med kontraktsudarbejdelse.

 

Du vil få tilknyttet en medarbejder med nogen administratorerfaring til at bistå dig med totaladministrationen, som du får ansvaret for. Du skal således have gode samarbejdsevner og gerne ledelseserfaring, og du skal være pædagogisk ved læringsdeling, som bliver en del af succeskriteriet for dig.

 

Overskudsdeling af den portefølje, du får ansvaret for.  

 

Send en ansøgning til cc@egemar-clausen.dk