Sekretær til administrator af udlejnings- ejerforenings- og/eller andelsejendomme.

Vi søger en sekretær, der skal være “højre hånd” for ejendomsadministrator. 

Du skal først og fremmest være god til IT, serviceminded, og du skal have lyst til – efter instruks fra ejendomsadministrator – at kunne varetage rutineopgaver i forbindelse med ejendomsadministration, herunder f.eks.

    • besvare telefoniske og e-mail- henvendelser fra beboere m.fl. på serviceminded og effektiv vis,
    • jævnligt forekommende opgaver, inklusive bogføringsmæssige registreringer,
    • rykkerrutiner inden for alle kategorier, dvs. ejer, andel, lejer, almen lejer, erhvervslejer osv,
    • OMK-varslinger,
    • skatte- og afgifts-varslinger,
    • pristalsreguleringer m.m.,
    • antenneregnskaber,
    • varmeregnskaber,
    • vandregnskaber,
    • budgetkontrol,
    • kvalitetskontrol af daglig bogføring,
    • opstilling af budget,
    • opstilling af regnskab, hvis ej revisortilknytning til ejendommen,
    • aflevering af regnskab/afstemt materiale til revisor,
    • ekspedition af alle formalia omkring byggesager,
    • forberedelse og udarbejdelse af indkaldelse til generalforsamlinger.

Det er naturligvis en fordel, at du har prøvet nogle af ovenstående opgaver, men det er ikke et krav. Det væsenligste er, at du er lærenem, er god til IT, god til retstavning og kan regne, samt at du har ordenssans og er strukteret i den måde , du arbejder på.

Løn efter kvalifikationer.  

Send en ansøgning til cc@egemar-clausen.dk